HAZIR GİYİM FUARI KAPILARINI AÇTI
Türkiye ekonomisine katkı sağlaması açısından önemli bir konumda bulunan LifeStyle Türkiye 2022 Kadın Hazır Giyim Fuarı, İstanbul Fuar Merkezi'nde 6.kez kapılarını açtı. Federal Fuar ve Kongre Yönetimi tarafından düzenlenen fuar, 18 Şubat'a kadar sektörde katma değerli ihracat yapan ve ilk defa yurt dışına ihracat yapacak firmaları buluşturmaya devam edecek.
Fuarı; ABD, Almanya, Irak, İran, Lübnan, Ürdün, Filistin, Kuveyt, Katar, BAE, Rusya, Hollanda, Azerbaycan, Kazakistan, Çeçenistan, Özbekistan, Suudi Arabistan, Mısır, İngiltere, Fransa, Avusturalya, Bulgaristan, Cezayir, Güney Afrika, Malezya, Fas, Libya gibi önemli pazarlardan çok sayıda ciddi alıcı takip ediyor.
2022 İLKBAHAR YAZ KREASYONLARI İLK DEFA SERGİLENDİ
Kadın hazır giyim sektörü, dünyanın en hızlı gelişen üretim ve tüketim pazarı konumunda bulunuyor. Türkiye, bu sektörde üretim ve tüketim konularında dünyanın lider ülkeleri arasında yer alıyor. Bu kapsamda, 6.sı düzenlenen fuar sektördeki tasarımcı, üretici, toptancı ve mağaza zincirlerini bir çatı altında birleştiren en büyük uluslararasıfuar olma özelliği taşıyor.
2022 İlkbahar – Yaz koleksiyonlarının ilk defa sergileneceği fuarda, 110 üretici firma, 150’den fazla marka ve yurt dışından davet edilen 4500 mağaza, butik ve toptancının bir araya gelmesi planlanıyor. Sektördeki ihracatın, mağazalaşmanın ve markalaşmanın yolu olan fuar ile katılımcı firmalar, 16 binin üzerinde yeni tasarım ve koleksiyon sergileyecek.
300 MİLYON DOLARIN ÜZERİNDE İHRACAT BEKLENİYOR
Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde üretim yapan firmalar ile 56 ülkeden beklenen yoğun ziyaretçinin kısa sürede bir araya gelme fırsatı bulacağı fuarda, bu sezon 300 milyon doların üzerinde ihracat gerçekleştirilmesi bekleniyor.