FOREO'NUN 12 YILLIK SIRRI: DÜNYAYI ELE GEÇİREN IŞILTI
FOREO, dünyanın önde gelen cilt bakım teknolojisi markası olarak, ışıltılı ciltlerle geçen 12 cesur yılı ve bu başarının arkasındaki özel sırrı kutluyor. Bu önemli dönüm noktasını kutlamak için, ikonik İsveç markası şimdiye kadarki en göz alıcı doğum günü kampanyasını başlatarak en çok beğenilen cihazlarda %40'ye varan indirim fırsatı sunuyor.

Devrim niteliğindeki LUNA™ yüz temizleme fırçalarından, mikro akım deneyimi sunan BEAR™’a ve aradaki tüm yeniliklere kadar FOREO’nun yolculuğu, cesur inovasyonlarla, patentli teknolojilerle ve güzellik teknolojisi alanına yeni bir yön vermekle şekilleniyor. Peki, bu istikrarlı başarının ardında ne yatıyor? Cihaz ile cilt bakımı arasında kurulan güçlü bir sinerji. Birlikte uyum içinde çalışacak ve birbirlerinin etkisini artıracak şekilde bilimsel olarak geliştirilen bu uyum, kendi adına konuşan ve kelimelerden çok daha fazla ışıldayan sonuçlar yaratıyor.
“Bu sadece bir doğum günü değil; bilimin cilt bakımıyla buluştuğu ve teknolojinin kişiselleştiği cesur bir vizyonun kutlaması,” sözleriyle FOREO Türkiye Genel Müdürü Adnan Beciragic FOREO’nun yenilikçi bakış açısını vurguluyor.
“Cihazlarımız yalnızca cilt bakım ürünleriyle birlikte çalışmakla kalmıyor, aynı zamanda onların etkisini artırıyor. Bizi ve kullanıcılarımızı ileriye taşıyan şey tam olarak bu yenilikçilik,” sözleriyle devam ediyor.
FOREO, 20 milyondan fazla kullanıcısı ve 80'den fazla ülkedeki mağaza varlığıyla, başarısız bir yıldönümü hediyesi olarak başlayan yolculuğunu, kurucusu Filip Sedic’in orijinal vizyonuna sadık kalan ve sürekli büyüyen bir cihaz ailesine dönüştü. Bu vizyon, herkes için ürünler, tasarım ya da sürdürülebilirlikten ödün vermeden mümkün olan en kısa sürede etkili çözümler sunuyor.
Araştırmalarla Desteklenen İnovasyon Mirası
22 ülkede 3.000’den fazla çalışanıyla faaliyet gösteren FOREO, iki kişilik İsveçli bir girişimden, küresel bir güzellik teknolojisi liderine dönüştü. FOREO, kuruluşundan bu yana durmaksızın yürütülen Ar-Ge çalışmalarıyla desteklendi; gelirin bir kısmı her zaman araştırmalara yeniden yatırıldı ve markanın kurucusu, kendi adına 200’ün üzerinde patent geliştirdi. Bu kararlılık, doğal ilkeleri modern teknolojiyle birleştiren, ezber bozan ürünler keşfetmeye adanmış yerel bir düşünce merkezi olan FOREO Enstitüsü’nün kurulmasıyla taçlandı.
FOREO, yakaladığı başarının doğal bir devamı olarak ürün portföyünü anti-aging alanında uzmanlaşmış premium marka FAQ™ Swiss ile genişletti. Klinik düzeyde sonuçları ev konforunda sunmayı hedefleyen FAQ™ Swiss, LED, EMS ve radyo frekansı gibi güçlü teknolojileri lüks tasarım ve sezgisel kullanım deneyimiyle bir araya getiriyor.