ECHO AWARDS'TA 'YEMEK SİPARİŞ PLATFORMU KATEGORİSİ'NİN BİRİNCİSİ YEMEKSEPETİ OLDU
Müşteri memnuniyeti odağında yenilikçi yaklaşımıyla pek çok başarılı projeyi hayata geçiren Yemeksepeti, bu yıl altıncısı düzenlenen ECHO Awards'ta, Türkiye çapında yapılan bir araştırmayla, "Yemek Siparişi Platformu" kategorisinde birinci olarak ödül almaya hak kazandı.
Türkiye’de hızlı ticaretin öncü markası Yemeksepeti, geçen sene olduğu gibi bu yıl da “Yemek Sipariş Platformu” kategorisinde birincililik ödülüne layık görüldü.
Marketing Türkiye’nin Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğinde bu yıl altıncı kez gerçekleştirdiği ECHO Awards'ta, yıl boyunca müşterilerine en iyi e-ticaret deneyimini sunarak sektörlerinde öne çıkan markaların başarısı, 15 Mayıs akşamı Wyndham Grand Levent'te, Commerce Head Organization Summit’in (ECHO) hemen ardından gerçekleştirilen törenle ödüllendirildi.
Araştırma Türkiye genelinde gerçekleştirildi
Türkiye genelinde 12 ilde 1.200 kişiyle yapılan araştırma sonuçlarına dayanan ECHO Awards, her yıl sektördeki öncü markaların başarılarını kutlayan ve en iyi uygulamaları ödüllendiren prestijli bir etkinlik olarak kabul görüyor.
Bu yılki araştırma sonucunda Türkiye’de hızlı ticaretin öncüsü Yemeksepeti’nin, sektöre yön veren inovatif projeleri ve başarılarıyla “Yemek Sipariş Platformu” kategorisinde birinci seçilmesi, şirketin öncü konumunu bir kez daha teyit etti ve müşterilerine sunduğu üstün e-ticaret deneyimini taçlandırdı.