EBEBEK LONDRA'DAKİ İKİNCİ MAĞAZASINI AÇTI
Türkiye'nin önde gelen anne ve bebek perakende markası ebebek, Birleşik Krallık'taki uluslararası büyüme hedefleri doğrultusunda önemli bir adım attı.

Yenilikçi ve konforlu mağaza tasarımıyla dikkat çeken ebebek, Londra’nın Peninsular Retail Park bölgesinde ikinci fiziksel mağazasını açtı. Mağaza, ebeveynlerin ve bebeklerin ihtiyaç duyduğu tüm ürünleri sunan 2 bin metrekarelik geniş bir alanı kapsıyor. Bu yeni mağaza, ebebek’in Birleşik Krallık’ta gerçekleştirdiği mağazalaşma stratejisinin önemli bir aşamasını oluşturuyor.
Yurt dışında mağazalaşma yolculuğuna hız kesmeden devam eden ebebek, Birleşik Krallık’taki ikinci mağazasını Londra’nın Greenwich bölgesinde açtı. Bu mağaza, ebebek’in Birleşik Krallık’taki en büyük mağazası olma özelliğine sahip. Greenwich mağazası, geniş ürün yelpazesi ile bebeklerin ve ebeveynlerin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor. Ayrıca, mağaza içerisinde yer alan kafe, oyun alanı ve özel bebek bakım odası, ebeveynlere konforlu ve keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyor. ebebek, Greenwich’teki bu yeni mağaza ile daha geniş bir kitleye ulaşmayı ve anne-bebek sektöründeki liderliğini pekiştirmeyi amaçlıyor.
YURT DIŞINA YATIRIMDA YENİ BİR ADIM
ebebek’in yurt dışındaki büyüme yolculuğunun önemli bir parçası olarak, 2024 yılında Birleşik Krallık’taki ilk mağazasını açan ebebek, şimdi de Greenwich’teki ikinci mağazasının açılışı ile uluslararası arenadaki varlığını güçlendiriyor. ebebek Grup CEO’su Halil Erdoğmuş, “Peninsular Retail Park’ta açtığımız ikinci mağazamız, anne-bebek sektöründe globalleşme hedefimize yönelik attığımız önemli bir adım. Bebeklerin ve ebeveynlerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan geniş ürün yelpazemizle, Birleşik Krallık’taki ebeveynleri, ‘Bebekoloji Felsefesi’mizle tanıştırmaya devam ediyoruz” diyerek bu stratejik adımı anlattı. ebebek’in 'Bebekoloji Felsefesi', bebeği anlama ve anlatabilme biliminin bir parçası olarak, ebeveynlerin ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri sunmayı hedefliyor.
ÇEVRİMİÇİ DENEYİM FİZİKSEL MAĞAZALARA TAŞINIYOR
ebebek, Birleşik Krallık'taki çevrimiçi kanal deneyimlerini fiziksel mağazalarına taşımayı amaçlıyor. CEO Halil Erdoğmuş, “Birleşik Krallık’ta çevrimiçi kanallarda elde ettiğimiz deneyimi fiziksel mağazalarımıza taşıyoruz. ebebek olarak, anne-bebek sektöründeki öncü konumumuzu korumaya ve güçlendirmeye özen gösteriyoruz. Fiziksel mağazalarımızla Birleşik Krallık’ta yaşayan ebeveynlere sadece ürün sunmayı değil, aynı zamanda onların hayatlarına dokunan bir deneyim yaşatmayı amaçlıyoruz” dedi. Bu yaklaşım, ebebek’in mağazalarında ebeveynlere sunduğu yenilikçi deneyimlerle birleşiyor. Mağazalar, sadece alışveriş noktaları değil, aynı zamanda ailelerin sosyal olarak vakit geçirebileceği alanlar olarak tasarlanıyor.
ebebek, 2001 yılında e-ticaret sitesi ile başladığı yolculuğuna, 2003 yılı başında fiziksel mağazacılık yatırımlarıyla devam etti. Bugün, Türkiye genelinde 268 mağazası ve online satış kanalı ile müşterilerine hizmet vermeye devam eden ebebek, Birleşik Krallık’taki mağazalaşma süreciyle globalleşme yolunda hızla ilerliyor.