Dolar $
32.94
%0.04 0.01
Euro €
35.38
%0.01 0
Sterlin £
41.88
%0.14 0.06
Çeyrek Altın
4036.85
%-0.2 -8.02
SON DAKİKA
Haber Merkezi | SEKTÖRLER Perşembe 13 Haziran 2024 14:05

DÜNYANIN ÖNDE GELEN FİRMALARINI AĞIRLAYAN 'BEAUTYEURASİA' GÜZELLİK SEKTÖRÜNÜN BULUŞMA NOKTASI OLMAYA DEVAM EDİYOR

19. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı – BeautyEurasia ilk gününde, 60 ülkeden 600'ün üzerinde profesyonel satın almacısı ve binlerce ziyaretçisi ile renkli anlara imza attı. Fuar, 14 Haziran 2024 tarihine kadar İstanbul Fuar Merkezi'nde ziyaretçilerini bekliyor.

Dünyanın Önde Gelen Firmalarını Ağırlayan  'BeautyEurasia' Güzellik Sektörünün Buluşma Noktası Olmaya Devam Ediyor

Kozmetik sektörünün global ve bölgesel gelişim alanlarında sağladığı bilgi alışverişi ile yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik etkin ve verimli bir ekosistem sunan BeautyEurasia, ikinci gününde de adından söz ettirmeye devam ediyor.

Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere birçok ülkeye ev sahipliği yaparak güzellik sektörünün buluşma noktası olan BeautyEurasia bu yıl, geçen yıla göre %30 daha büyük bir alanda, daha geniş ve yeni salonlarda gerçekleşiyor.

Ziyaretçilerine ve katılımcılarına unutulmaz bir deneyim yaşatıyor

Dünyanın önde gelen firmalarını bir araya getirerek, güzellik sektöründeki son moda trendleri sunan fuar, katılımcılarının stantlarıyla da göz doldurmaya devam ediyor. Fuarın sunduğu iş birliği ve etkileşim olanaklarının yanı sıra, stantlarda yer alan inovatif ürünler, kişisel bakım deneyim alanları ve birebir etkileşim olanakları da yoğun ilgiyle karşılaşıyor.

Öte yandan BeautyEurasia bu yıl, benzersiz VIP Alım Heyeti Programı kapsamında; Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 60 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturdu. Bu program sayesinde katılımcılar, çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklık kurma imkânı buluyorlar. 

BeautyEurasia Fuarı’nda iş birliği olanaklarıyla tanışmaktan heyecan duyduklarını dile getiren Sinoz Kozmetik İhracat Müdürü Şefik Sarıkaya: “BeautyEurasia’daki hedeflerimiz arasında, özellikle odağını Türkiye menşeili ürünlere çevirmiş olan coğrafyalardan, globalleşen Sinoz ailesine katılacak değerli partnerler bulmak yer alıyor. Bu fuar, bize uluslararası arenada yeni iş ortaklıkları kurma ve mevcut iş ilişkilerimizi güçlendirme fırsatı sunuyor. BeautyEurasia’daki ilk günümüz oldukça verimli geçti ve güzel bir ziyaretçi ilgisiyle karşılaştık. Öte yandan yoğun şekilde uluslararası görüşmeler gerçekleştirme fırsatı da bulduk. Dünya üzerinden Sinoz’u tanıyan alıcıların yanı sıra hiç tanımayan ve var olan çalışmalarımızı geliştirmemize de olanak sağlayacak tekliflerle buluşma fırsatlarını yakaladık. Özellikle Filistin, Irak ve Fas’tan yoğun bir katılım gözlemliyoruz. Fuarın geriye kalan günlerinde görüşmelerimizi sürdürmek ve gelecek yıllardaki iş birliklerimiz adına oldukça heyecanlıyız. Ayrıca, sektördeki yenilikleri ve trendleri yakından takip ederek, kendi ürün portföyümüzü daha da zenginleştirmek ve geliştirmek istiyoruz” dedi.

Fuara Koreli Firmalar Damga Vurdu

Uluslararası kozmetik sektöründe öne çıkan ülkelerden Kore, BeautyEurasia’da da dikkatleri üzerine çekti. Toplamda 93 Kore firmasının yer aldığı fuarda, ziyaretçiler ülke stantlarına ve Kore menşeili ürünlere yüksek talep gösterdi. 

Katılımı en yoğun diğer ülkeler arasında 115 firmasıyla Çin, 32 firmasıyla Hindistan ve 22 firmasıyla Rusya yer aldı.

BeautyEurasia Mükemmelik Ödülleri bu akşam sahiplerini bulacak

BeautyEurasia bu akşam (13 Haziran) BeautyEurasia Mükemmelik Ödülleri’ne de ev sahipliği yapacak. İFM Ana Fuaye “İkili İş Görüşmeleri” alanında, özel bir kokteyl eşliğinde gerçekleşecek törende katılımcılar, stant tasarımı, ürün sergileme, ağırlama performansı kategorilerinde değerlendirilecek. İlgili kategorilerin yanı sıra ICA Events tarafından teşvik ödülü sunulacak kategoriler ise katılımcı operasyonunda örnek performans, ICA Connect kullanımında aktif profil, ortak pazarlama aktivitelerinde üstün etkileşim olacak. 

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR