SON DAKİKA
Perakende Pazar 15 Eylül 2024 02:34

DÜĞÜN SEZONUNDA CİRO VE SATIŞ ORANLARINI KATLADI

Mutfaklarda hayatı kolaylaştıran, sofralarda ise göz kamaştıran tasarımları ile ön plana çıkan Korkmaz, yaz mevsiminin vazgeçilmezi olan düğün sezonunda geçen yılın aynı dönemine kıyasla ciro ve satış adetlerinde belirgin bir artışa imza attı. Estetik ve kullanım kolaylığı açısından yeni ürünler geliştiren Korkmaz, sezon boyunca en çok çatal-kaşık-bıçak takımı satışı gerçekleştirdi.

Düğün sezonunda ciro ve satış oranlarını katladı

Yarım asırlık tecrübesi ile mutfaktaki en büyük yardımcılardan biri olan Korkmaz, yaz mevsiminin ve düğün sezonunun sonuna yaklaşırken, sektör genelindeki başarı grafiğini yükseltmeye devam ediyor. Bu yıl, düğün sezonunun başından itibaren müşteri beklentilerini karşılamak ve ürün çeşitliliğini artırmak konusunda önemli adımlar atan Korkmaz, geçen yılın aynı dönemine kıyasla ciro ve satış adetlerinde gözle görülür bir artış sağladı. Yenilikçi tasarımları ve fonksiyonel ürünleriyle dikkat çeken Korkmaz; çatal-kaşık-bıçak setlerinden Türk kahvesi ve çay makinelerine kadar geniş bir ürün yelpazesiyle yeni mutfaklar için ideal çözümler sundu.

“Müşteri ihtiyaçlarına yönelik esnek çözümler üretiyoruz””

Düğün sezonuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Korkmaz Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Korkmaz, “Korkmaz olarak, düğün sezonunun başlamasıyla birlikte yeni evlenecek çiftlerimiz için sunduğumuz ürün çeşitliliğimizi genişleterek ve müşteri ihtiyaçlarına yönelik esnek çözümler sunarak önemli bir fark yarattık. Stratejik kampanyalarımız ve etkin saha çalışmaları ile müşteri memnuniyetini zirveye taşıdık. Değişen talepleri anında karşılayarak, satış hedeflerimizi başarıyla gerçekleştirdik. Bu yıl elde ettiğimiz başarılı sonuçlarla, sektördeki liderliğimizi pekiştirerek müşteri memnuniyetini ve satış performansımızı daha da yukarıya taşıdığımız için gururluyuz.”

“Türkiye’nin birçok bölgesinde yeni mağazalar açmayı planlıyoruz”

Bu sezon elde ettikleri pozitif sonuçların, önümüzdeki dönemlere dair önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirten Korkmaz, yıl sonu hedeflerine ilişkin şöyle konuştu: “Yıl sonuna kadar hedeflerimiz doğrultusunda güçlü bir büyüme ivmesi yakalamayı planlıyoruz. Yeni mağaza açılışları ve mevcut mağazalarımızın güçlendirilmesi, öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor. Türkiye’nin birçok bölgesinde yeni mağazalar açarak daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı ve markamızı daha erişilebilir hale getirmeyi hedefliyoruz.”