SON DAKİKA
Gıda ve Gastronomi Çarşamba 13 Ağustos 2025 02:28

DOYUYO, TEKNOLOJİYLE YARATICILIĞI HARMANLADI

Fast casual konseptiyle yeme-içme sektöründe fark yaratan Doyuyo, Kadıköy'deki yeni şubesinin açılışını, semtin simgelerinden Boğa Heykeli'ni kullanarak CGI, yapay zeka ve 3D teknolojileriyle hazırladığı reklam filmiyle ilgi çekici bir şekilde duyurdu.

Doyuyo, teknolojiyle yaratıcılığı harmanladı

Gıda perakendesi alanında Türkiye’nin yenilikçi markalarından Doyuyo, Kadıköy’de açtığı yeni şubesini, teknolojiyi ve yaratıcılığı buluşturan çarpıcı bir reklam filmiyle duyurdu. CGI, yapay zeka, 3D modelleme ve gerçek çekim tekniklerinin bir arada kullanıldığı film, Kadıköy’’ün simgelerinden Boğa Heykeli’ni odak noktasına alarak dikkatleri üzerine çekti.

Kadıköy’ün en bilinen buluşma noktası olan Boğa Heykeli’nden ilham alan film, “Boğa’nın oradaki Doyuyo’da buluşuyoruz!” mesajıyla verildi. Filmin hikâyesinde Boğa Heykeli, etrafında fotoğraf çektiren gençlerden Doyuyo’nun Kadıköy’e geldiğini duyduğunda canlanıyor ve şubeye doğru ilerleyerek Doyuyo’nun karakteristik ajan tavuğuyla buluşuyor.

Markanın dinamik, genç ve yenilikçi yüzünü yansıtan film; yaratıcı fikriyle REDandGREY, prodüksiyon ve uygulama süreciyle ise Hacıyatmaz imzası taşıyor. Farklı yapım tekniklerinin ustalıkla harmanlandığı proje, geleneksel reklam anlayışının ötesine geçerek şehirle ve izleyiciyle duygusal bir bağ kuruyor.

Doyuyo, bu projeyle hem Kadıköylüleri yenilikçi bir şekilde lezzetli menüsüyle tanıştırırken markanın modern iletişim dilinin şehir kültürüne nasıl entegre edildiğini de yaratıcı bir şekilde vurguluyor.

ABONE OL