DMEXCO 2025'TE SEKTÖRÜN GELECEĞİNİ YERİNDE İNCELEDİ
Dünyanın en büyük dijital pazarlama etkinliği olan DMEXCO 2025, Almanya'nın Köln kentinde sınırlı sayıda sektör profesyonelinin davet edildiği özel bir organizasyon olarak gerçekleşti. Google, TikTok, Disney, Netflix gibi global devlerin en yeni reklam teknolojilerini tanıttığı fuarda Türkiye'den davet edilen kurumlar arasında Dijital Pazarlama Okulu da yer aldı.

Dünyanın en büyük dijital pazarlama ve teknoloji etkinliklerinden biri olan DMEXCO (Digital Marketing Exposition & Conference), dünyanın dört bir noktasında bulunan pazarlama, reklam, medya ve teknoloji sektörlerinden karar vericileri, profesyonelleri ve global markaları bir araya getirdi.
Fuar hakkında detaylı bilgiler aktaran Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Fuarda akıllı reklam teknolojileri, yapay zekâ destekli öğrenme çözümleri, programatik TV reklamcılığı ve ölçümleme araçları öne çıkan başlıklar arasında yer aldı. Yapay zekâ ile kişiselleştirilmiş reklamların performans artırıcı etkileri, kullanıcı verisine dayalı hedefleme modelleri ve akıllı cihazlara entegre pazarlama teknolojileri fuarın dikkat çeken gelişmeleri oldu. Özellikle programatik televizyon reklamları, reklam dünyasında önemli bir dönüşümün sinyalini verdi. Aynı içeriği izleyen farklı şehirlerdeki kullanıcıların, yalnızca kendi profillerine uygun reklamları görebileceği yeni bir dönem başlıyor. Bu gelişmenin reklam satın alma süreçlerini ve ölçümleme yöntemlerini kökten değiştirmesi bekleniyor. Dijital pazarlama sürekli gelişen ve dönüşen bir alan. Bu nedenle küresel yenilikleri yerinde takip etmek bizim için büyük önem taşıyor. DMEXCO’da edindiğimiz gözlemleri, eğitimlerimizin müfredatına entegre ederek katılımcılarımıza en güncel bilgileri aktarmayı sürdüreceğiz” dedi.