DİJİTAL ÜRÜNLERİN WEB SATIŞLARINA YENİLİKÇİ BİR ÇÖZÜM GELİYOR!
Geliştirdiği mobil uygulamalar ve SaaS ürünleri ile teknoloji ve pazarlama alanındaki tecrübelerini birleştirerek bireysel ve kurumsal alanlarda ürün ve iş modelleri sunan Teknasyon, dijital içerik sağlayıcılar için yepyeni bir girişimi hayata geçiriyor. Uçtan uca "Web-to-App" deneyimi sunarak web satışlarının artırılmasını sağlamayı hedefleyen Zotlo, sürükle-bırak yöntemleriyle, kodlama bilgisine gerek kalmadan kullanıcı kazanımı akışları oluşturmayı sağlayacak.
Türkiye'nin başarılı mobil girişimcileri ve önde gelen dijital servis sağlayıcılarının katılımıyla, 8 Mayıs'ta İstanbul'da gerçekleşecek Zotlo Store lansmanında mobil uygulama pazarındaki dinamik değişimler ve yeni pazarlama stratejileri masaya yatırılacak, Teknasyon’un son yeniliği Zotlo Store, dijital içerik sağlayıcılar için "web satışlarınızı" hızlandıracak cazip bir alternatif olarak kullanıcılara sunulacak.
Dijital içerik sağlayıcılar için ödeme yöntemlerinde dünya çapında bir kolaylık sağlayan Zotlo, global ödemelerin kabul edilmesinde ve A/B testleriyle satışların artırılmasına yardımcı olacak. Özellikle abonelik hizmetleri sunan işletmeler için, dünya çapında ödemeleri kabul etme ve abonelikleri yönetme gibi kritik sorunlara çözümler sunarak, kullanıcı kazanım maliyetlerini düşürecek ve uygulama marketlerinin baskısını azaltacak. 8 Mayıs'taki lansman etkinliğinde, Acunmedya Exxen grup başkanı Oktay Yılmaz, Meditopia'nın kurucu ortağı Berk Yılmaz, Kompanion'un kurucu ortağı Erkmen Erakkuş ve Teknasyon ürün direktörü Oğuz Bakır'ın katılacağı bir panelde, "Web-to-App" deneyimleri paylaşılacak.