DECATHLON, TÜM TÜRKİYE'Yİ SPORA DAVET EDİYOR
Yakın zamanda marka imajını yenileyen global spor markası Decathlon, yeni dönem stratejilerini ve hedeflerini paylaştı. Decathlon aynı zamanda 10 ile 14 yaş arası çocuklara yönelik, Türkiye'de 79 ilde düzenlenen "Türkiye'nin En Hızlısı" projesi hakkında açıklamalarda bulundu.
Global spor markası Decathlon, insanları harekete geçirme ve herkesin kendi yetenekleri ve isteği doğrultusunda sporu sahiplenmesine destek olmak amacı doğrultusunda yeni dönem projelerini duyurdu. Sporu herkese ulaştırmayı hedeflediğini söyleyen Decathlon, sporun toplumsal faydalarını daha geniş kesimlere ulaştırmak hedefiyle gerçekleştirdiği çalışmaları anlattı.
Gaziantep’te düzenlenen etkinlikte konuşan Decathlon Türkiye Pazarlama ve İletişim Direktörü Öykü Pamuk Dolanbay, “Decathlon tüm dünyada 1.749 mağaza ve 101.000 çalışanıyla faaliyet gösteriyor. 2023 itibariyle globaldeki net satışlarımız 15,6 milyar Euro olarak gerçekleşti. 2023, finansal performansımız açısından olduğu kadar, marka stratejimizi yeniden inşa ettiğimiz ve geleceğe dönük birçok sürece zemin oluşturduğumuz bir sene oldu. 2024’te ise daha geniş kitlelere ulaşarak ‘herkesin kendi dilinde, yetenekleri ve isteği doğrultusunda sporu sahiplenmesine olanak sağlamak’ amacımız doğrultusunda faaliyetlerimize hız verdiğimiz bir döneme girdik. Müşteri deneyimine, Ar-Ge ve inovasyona, kapsayıcılığa ve sürdürülebilirliğe odaklandığımız bu dönemde, toplum ve çevre üzerindeki pozitif etkilerimizi de artıracağız” dedi.
“900’den fazla patentimiz var, yenilikçi ürün tasarımları üzerinde çalışıyoruz”
Decathlon’un teknoloji odaklı yatırımları hakkında bilgi veren Öykü Pamuk Dolanbay,“Hem çevresel etkilerimizi minimize etmek hem de müşterilerimize daha yüksek kalitede ve fonksiyonellikte ürünler sunmak için sürdürülebilir üretim teknikleri ve yenilikçi ürün tasarımları üzerinde çalışıyoruz. Örneğin, Decathlon SportsLab aracılığıyla, insan vücudunun hareketlerini ve spor performansını sürekli olarak inceleyerek ürünlerimizin ergonomisini ve kullanıcı deneyimini iyileştiriyoruz. Bu bilimsel yaklaşım, ürünlerimizin tasarım ve işlevsellik açısından sürekli gelişimini sağlıyor ve müşteri memnuniyetini de artırıyor. Ayrıca, 900’den fazla patentle desteklenen yeniliklerimizle, spor malzemeleri sektöründe teknolojik olarak da öncü bir roldeyiz” dedi.