SON DAKİKA
Giyim ve tekstil Cuma 04 Ekim 2024 16:57

DAMAT TWEEN VE DCEY'DEN DÖNGÜSEL MODA İÇİN GÜÇ BİRLİĞİ

Damat Tween, döngüsel moda kavramını genişletmek ve sürdürülebilirliği moda dünyasında daha yaygın hale getirmek amacıyla Davet Çok Elbisem Yok (DCEY) ile işbirliğine imza attı.

Damat Tween ve DCEY'den döngüsel moda için güç birliği

Sürdürülebilirlik felsefesi ışığında “döngüsel moda”nın çok güçlü bir öncüsü olan DAMAT TWEEN, bu alanda bireysel ve toplumsal farkındalığı artırma amacıyla attığı adımlara yenisini ekledi. Bir Orka Holding markası olan DAMAT TWEEN, insani ve çevresel duyarlılığı ekseninde döngüsel modadaki öncülüğünü lüks elbise ve aksesuar kiralama hizmeti veren Davet Çok Elbisem Yok (DCEY) ile iş birliği yaparak taçlandırdı.

İş birliği kapsamında asaletin simgesi olan eşsiz kalitedeki DAMAT TWEEN smokinleri, artık DCEY ayrıcalığı ile kiralanabilecek. Dünyanın en kaliteli kumaşlarının kusursuz kalıplar ve eşsiz bir işçilik sanatı ile buluştuğu DAMAT TWEEN smokinleri, aynı zamanda yüksek esneme kabiliyeti sayesinde tüm özel gecelerde şıklığı konfor garantili olarak sunuyor.

Orakçıoğlu: Lüksü sürdürülebilir ve ulaşılabilir kılıyoruz"

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “DAMAT TWEEN'i stiline özen gösteren herkesle bulusturmayı amaçlıyoruz. Bu anlamda DCEY iş birliğimiz, lüksü sürdürülebilir moda ekseninde ulaşılabilir kılmak için anlamlı oldu" dedi.

Orka Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Büşra Orakçıoğlu Biberoğlu “DAMAT TWEEN olarak DCEY ile modaya olan tutkumuzun ve sürdürülebilirlik ruhumuzun buluştuğu güçlü bir iş birliğine imza attık ve bu anlamlı iş birliği ile döngüsel moda için alternatif alan yarattık. ‘Döngüye Saygı’ mottomuz ışığında yıllar öncesinden üretimden tasarıma çok önemli yatırımları devreye almış durumdayız. Gelecek yıldan itibaren koleksiyonlarımızın yüzde 90’ını geri dönüştürülmüş malzemelerden üretmeyi hedefliyoruz” dedi.

DCEY Kurucusu Eda Franci “DCEY, paylaşım ekonomisinin ve döngüsel modanın ilk örneği olarak kiralama bilincini Türkiye’de hızla yaymaya devam ediyor. Bunun için 14 yıldır çok çalışıyoruz. Hedefimiz tüketime bilinç ve farkındalık sağlamak ve lüksü ulaşılabilir kılmak. Damat Tween ile iş birliğimiz bu açıdan çok güzel ve anlamlı oldu” dedi.


ABONE OL