CİTROëN, İKİNCİ KEZ "YILIN İTİBARLISI" SEÇİLDİ
Citroën, başarılarını ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Geleceğin ulaşım teknolojilerine öncülük eden Citroën, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri çerçevesince yine ödüle layık görüldü.

İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü araştırması baz alınarak düzenlenen etkinlik, bu yıl yetmişin üstünde kategoride gerçekleştirildi. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve iş ortakları, oniki ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendi. Citroën, The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında “Yılın En İtibarlı Binek Otomotiv Markası” seçildi.
Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Citroën markası olarak yükselişimize devam ettiğimiz ama bir yandan da çok zorlu geçen bir yılı geride bıraktık. Ne mutlu ki, halk oylamasıyla layık görüldüğümüz bu ödül bizi son derece onurlandırdı. Zira sektörde kırktan fazla değerli markanın olduğu bir rekabet ortamında tüketicilerin değerlendirmeleriyle en itibarlı binek otomotiv markası olarak ödüllendirilmek bizim için apayrı bir mutluluk ve gurur vesilesi oldu” dedi.