CHERY TÜRKİYE, TÜRK FUTBOLUNA DAMGA VURACAK
Chery Türkiye, sezon boyunca 45 deplasman maçının sahasına LED ekranlar yerleştirerek, Türkiye Süper Lig takımlarından; Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş ile ortaklık kuruyor. Kısa zamanda Türk kullanıcısının gözdesi olan SUV modelleriyle Türkiye otomotiv pazarına imzasını atan Chery, üstün ürün avantajları, karşı konulamaz kalitesi ve mükemmel satış sonrası hizmetleriyle, "kullanıcı odaklı" olma felsefesini sürdürüyor. Chery Türkiye ve Türkiye Süper Lig arasındaki bu iş birliği, Chery'nin sportif marka ruhuna ne kadar önem verdiğini göstermekle kalmıyor, aynı zamanda Türk kullanıcısıyla oldukça sıkı bir bağ kurma isteğini de yansıtıyor.
Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, Türkiye Süper Lig takımlarından Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş ile ortaklıklar yaptığını açıkladı. Bu iş birliği kapsamında sezon boyunca oynanacak 45 deplasman maçının sahasında LED ekranlar yer alacak ve futbol sahasındaki heyecanlı anlar bu ekranlara yansıyacak. Böylece Chery, bu LED ekran iş birliği sayesinde hayranlarının izleme deneyimini geliştiriyor ve Türkiye pazarındaki marka görünürlüğünü ve etkisini artırarak marka imajına katkıda bulunmayı hedefliyor.
Chery'nin SUV modelleri, üstün performansları, istikrarlı yol tutuş özellikleri ve kapsamlı konfor özellikleriyle tüketicilerin güvenini ve beğenisini kazanarak Türkiye'de uzun zamandır oldukça popüler modeller haline geldiler. Türkiye Süper Lig takımlarıyla olan bu ortaklık, Chery'nin spor ruhuna olan saygısını yansıtıyor ve mükemmellik arayışını futbol sahasında görülen tutkuyla uyumlu hale getiriyor.
Chery Türkiye ve Süper Lig arasındaki bu iş birliği, Chery’nin sportif marka ruhuna ne kadar önem verdiğini göstermekle kalmıyor, aynı zamanda Türk kullanıcısıyla oldukça sıkı bir bağ kurma isteğini de yansıtıyor. Chery’nin üstün satış sonrası hizmet yaklaşımı müşterilere üstün koruma sağlarken, her yolculuğun güvenilir olmasını da sağlıyor. Chery Türkiye ve Süper Lig arasındaki bu özel ortaklık, spora ve de özellikle futbol kültürüne duyulan ortak tutkulardan kaynaklanıyor. Duygulara hitap eden bu özel spor etkinliği Chery'nin uluslararası yolculuğunda yer alan önemli bir dönüm noktası niteliği taşıyor ve Chery’nin marka imajını artırarak, Türk kullanıcılarının duygularını paylaşma noktasında da önemli bir kilometre taşı oluyor.