Chery, Türkiye SUV pazarında kısa sürede dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. C ve D
segmentindeki SUV modellerini geleceğin standartlarına ve beklentilerine uygun olarak
yenileyen marka, Chery kullanıcılarıyla Müşteri Festivali’nde bir araya geldi. Etkinlikte bir
araya gelen kullanıcılar, markanın yenilenen oyuncuları TIGGO 7 Pro Max, TIGGO 8 Pro
Max ve OMODA 5 PRO’yu deneyimleme fırsatı yakaladı.
Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi!
Konuklarına, güncellenen üç SUV modelin öne çıkan özelliklerini anlatan Chery,
Türkiye’deki otomobil kullanıcıları markanın büyümesine ve gelişmelere tanıklık etmek
üzere bu etkinliğe davet etti. Etkinliğin başında, Chery Türkiye Bayi Ağı Geliştirme
Direktörü Ümit Çelik, bir açılış konuşması yaptı ve "Müşterilerimizle yakın temas
halindeyiz, onların ihtiyaçlarını ve memnuniyetini her zaman ön planda tutuyoruz." dedi.
Etkinliğin önemli bir kısmında, bazı müşteriler sahneye çıkarak Chery araçlarını kullanma
deneyimlerini paylaştılar. TIGGO 7 Pro Max, kullanıcılar tarafından açılır tavan, ACC hız
sabitleyici ve 360 derece holografik görüntüleme gibi konforlu ve teknolojik özellikleri
nedeniyle çok beğeni aldı. TIGGO 8 Pro Max ise lüks ve teknolojik özellikleriyle, eğlence
ve kontrolü bir arada sunan dijital ekranı, sürücüyü saran koltukları ve koltuk havalandırma
sistemiyle kullanıcıların gözdesi oldu. OMODA 5 PRO ise şık hatları, çift renkli jant
tasarımı ve Sony'nin sekiz hoparlörlü konuşma ve ses sistemi ile hem moda hem de
teknolojiyi bir arada sunan SUV modeli olması yönüyle beğeni kazandı.
Böylece marka, Türkiye’de ilk kez yeni bir otomobili böylesine yenilikçi bir yöntemle
pazara sunmuş oldu. Son yıllarda Türkiye pazarında hızlı bir gelişim gösteren Chery;
mükemmel ürün, son derece hassas pazar konumlandırması ve derinleşen yerelleştirme
stratejisi ile öne çıkıyor. Bu unsurların bir araya gelmesi de Türk tüketicisinin dikkatini
çekti ve markanın pazarda hızla güçlenmesini sağladı. Markanın TIGGO serisi, özellikle
SUV alanında mükemmel performansı, lüks kokpiti ve akıllı sürüş deneyimi ile son derece
rekabetçi bir pazarda öne çıkarken, OMODA serisi ise şık ve kişiselleştirilmiş bir görünümü ve yenilikçi teknoloji donanımlarıyla beğeni topluyor. Güncellenen SUV modellerin pazara
sunulması, Chery’nin Türkiye pazarında daha da yoğunlaştığını göstermekle kalmıyor, aynı
zamanda markanın Türk tüketicilere daha mükemmel ve akıllı bir sürüş deneyimi sunma
çabasını da gösteriyor.
Lüks ve kalite algısı artırıldı!
Chery’nin iddialı SUV’larını hızla en çok satan modeller arasına yükselten Türk tüketicileri,
yenilenen araçlardan daha fazlasını bekliyor. Kullanıcılar özellikle TIGGO 8 Pro Max’taki
1.6 TGDI motorun zorlu Türkiye yol koşullarında üstün bir performans sunmasını talep
ediyor. Görünüm ve iç tasarım açısından da geliştirilen TIGGO 8 Pro Max, daha lüks ve
gösterişli bir ön ızgara tasarımına sahip. Düz logo olağanüstü sade bir görünüm sergiliyor.
Ayrıca Türkiye yol koşullarına daha uygun olan 19 inç’lik Continental lastikler kullanılıyor.
Yatay tasarımlı ve kesintisiz olarak uzanan arka aydınlatma grubunun içindeki üç boyutlu
ışık sütununda şehrin silüeti görülebiliyor ve günlük hayatın koşturmacasında ışıltılı bir
manzara ortaya çıkıyor. İç tasarım üç set gösterge tasarımı ile 24,6 inç çift ekranlı bir
tasarımla dikkat çekiyor. Ayrıca her ayrıntı gelişmiş bir lüks ve kalite algısı oluşturuyor.
Teknoloji donanımları açısından yeni otomobil, Chery'nin akıllı teknoloji alanındaki lider
konumunu sürdürüyor. Konuşma ve Ses Etkileşimi ve ADAS yardımcı güvenlik sistemleri
gibi ileri teknolojik donanımlar sürüşü daha rahat hale getiriyor. Chery, tüketicilerin
ihtiyaçlarını karşılamak ve daha fazla Türk kullanıcının kaliteli bir otomobilin keyfini
sürmesini sağlamak adına, erişilebilir fiyat ve zengin donanım yaklaşımını sürdüren ve
mükemmel performansa sahip üç modeli pazara sundu.