CANON, ÖNDE GELEN İÇERİK ÜRETİCİLERİ İLE ADINI DUYUR KAMPANYASINI BAŞLATTI
İçerik üreticileriyle sürekli iletişimde kalmaya özen gösteren Canon, bu sefer de yeni "Adını Duyur" kampanyasıyla içerik üreticilerini reklam yüzü yaparak onlara sınırlarını aşmaları için ilham veriyor.

Dinamik ve her geçen yıl büyüyen vlog dünyasında teknik ekipmanın rolünün içerik üreticilerin potansiyellerini ortaya çıkarmada ne kadar önemli olduğunun farkında olan Canon, yeni kampanyasıyla içerik üreticilerini daha güçlü, daha etkili ve adlarını daha fazla duyurabilecekleri benzersiz içerikler için teşvik ediyor. Proje kapsamında belirlenen yemek, seyahat ve moda alanlarından 9 farklı içerik üreticisi, vlog çekimleri için özel olarak tasarlanmış Canon PowerShot V10, PowerShot G7X Mark III ve EOS R50’yi deneyimleyerek kendi özgün perspektifleriyle eşsiz içerikler oluşturarak projenin bir parçası oluyor.
Canon, “Adını Duyur” kampanyası kapsamında öncelikle, belirlenen 9 isimle kampanya görselleri için bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdi. Ardından tüm içerik üreticileri kampanya filmini oluşturacakları videolar için yaratıcılıklarını sergilemek, kendilerini özgürce ifade etmek ve farklılıklarını ortaya koymak üzere Canon kitleriyle yola çıktı.
Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C Bölge Pazarlama Direktörü Bengü Topçu projeyi;"Canon, sürekli gelişen vlog ve içerik oluşturma dünyasını destekleme kararlılığını sürdürüyor. “Adını Duyur” projesi ile içerik üreticilerini daha fazlasını keşfetmeye, yaratıcılıklarını ortaya çıkarmaya, kendilerini özgün bir şekilde ifade etmeye ve dijital ortamda iz bırakmaya davet ediyoruz. Ortadoğu’daki pazarlarımızdan sonra Türkiye’de hayata geçirdiğimiz proje ile 3 farklı kategoride 9 özel içerik üreticisini Canon'un en son teknolojileriyle tanıştırdık. Hikâye anlatıcılarını ve içerik oluşturucularını her platformda desteklemeye devam eden Canon; bundan sonra da daha fazla yeteneği ortaya çıkarma ve adını duyurma konusunda her zaman öncü olmaya devam edecek" sözleriyle değerlendirdi.