Dolar $
32.48
%-0.11 -0.03
Euro €
34.72
%-0.72 -0.25
Sterlin £
40.75
%-0.43 -0.17
Çeyrek Altın
3985.41
%-0.17 -6.73
SON DAKİKA
Hibya Haber Ajansı | Sigorta Çarşamba 21 Şubat 2024 10:00

BNP PARİBAS CARDİF, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BAŞARISINI 1'İNCİLİK ÖDÜLÜ İLE TAÇLANDIRDI

Türkiye'nin en geniş kapsamlı sigorta platformu BNP Paribas Cardif, müşteri memnuniyeti başarısıyla zirveye oturdu! A.C.E Awards'ın kazananları arasında yer alan BNP Paribas Cardif, Sigorta kategorisinde yarışan emeklilik şirketleri arasında 1'inci olarak Diamond Ödülü'nü almaya hak kazandı.

BNP Paribas Cardif, müşteri memnuniyeti başarısını 1'incilik ödülü ile taçlandırdı

Türkiye’nin en geniş kapsamlı sigorta platformu olan BNP Paribas Cardif, müşteri memnuniyeti başarısını yeni bir ödülle taçlandırdı. BNP Paribas Cardif, emeklilik şirketleri arasında 1’inci olarak Diamond Ödülü’nü almaya hak kazandı. BNP Paribas Cardif’in müşteri memnuniyetini zirveye taşıdığı çalışmalarla kazandığı ödül, 19 Şubat tarihinde Mandarin Hotel The Bosphorus ’ta düzenlenen özel bir törenle takdim edildi.

A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri, Şikayetvar tarafından 2015 yılından bu yana düzenleniyor. Türkiye'nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markaları, Şikayetvar tarafından yıl boyunca 1.5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak oluşturulan Müşteri Deneyim Endeksi ile belirleniyor. Endeksin oluşturulmasında ise firmaların cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı (churn’den kaçma oranı) başlıklarında detaylı hesaplamalar gerçekleştiriliyor.

BNP Paribas Cardif, müşteri değeri kavramını çözüm ve hizmetlerinde üst seviyelere taşıyor. Dijital kanallarını, müşteri beklentilerine uygun şekilde kurgulayarak, müşterilerinin diledikleri yerde ve diledikleri zamanda sigorta çözümlerine kolaylıkla ulaşabilmelerini sağlayan BNP Paribas Cardif, müşteri şikayetlerini en kısa sürede çözüme ulaştırıyor ve müşterilerinin şikayet taleplerinin yüzde 80’inden fazlasını da bir gün içerisinde yanıtlıyor. Hasar kabul oranlarını yüzde 90’lara taşıyan BNP Paribas Cardif, 2023’te Türkiye’deki iş ortaklarıyla gerçekleştirdiği ankette elde ettiği yüzde 85 oranındaki tavsiye skoru sayesinde müşteri memnuniyetini ön planda tutan, çevik, yenilikçi, değer ve fark yaratan kurum olma vizyonunu bir kez daha kanıtlıyor.


ABONE OL