BEYAZ KAĞIT'IN İLETİŞİM ÇALIŞMALARINI EXCEL İLETİŞİM VE ALGI YÖNETİMİ YÜRÜTECEK
Ev bakım & temizIik ürünIeri sektöründe Türkiye'nin en büyük üç üreticisinden biri olan Beyaz Kağıt'ın yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.

Asperox ve Peros markalarıyla sektördeki iddiasını ortaya koyan, yüzde 100 yerli sermayeli Beyaz Kağıt’ın yeni iletişim ajansı, tüm paydaşlarını ‘sürekli’ başarıya taşımayı misyon edinen Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu. Beyaz Kağıt’ın önümüzdeki dönem medya iletişimi, sosyal fayda iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmaları Excel İletişim tarafından yönetilecek.
2005 yıIında Adana Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulan Beyaz Kâǧıt, ev temizIik ürünIeri sektöründe faaIiyet gösteren, yüzde 100 yerIi sermayeIi bir aiIe şirketidir. Üretim serüvenine 2007 yıIında başlayan Beyaz Kağıt, bugün kendi sektöründe Türkiye’nin en büyük iIk 3 üreticisinden biri haIine geImiştir. Ana markaları “Peros” ve “Asperox” ile Beyaz Kağıt, kısa sürede adını geniş kitlelere duyurmuş ve kullanıcılarının vazgeçilmezi olmuştur. Ortadoğu, Afrika, Balkanlar ve Türki Cumhuriyetlerin de içinde bulunduğu yaklaşık 72 ülkeye ihracat yapan Beyaz Kağıt, Türkiye ekonomisine katma değer sağlamaktadır. Beyaz Kağıt, günde yaklaşık 2.150 ton deterjan üretim kapasitesi ile Türkiye’nin önde gelen deterjan üreticileri arasında yer almaktadır. Beyaz Kağıt, deterjan ana hammaddesi olan “labsa” üretimini de kendi bünyesinde yapabilen entegre tesisinde; toz deterjan (matik & elde), sıvı deterjan, yumuşatıcı, kireç önleyici, sıvı ve jel bulaşık deterjanı, çamaşır suyu, genel amaçlı temizleyiciler, sıvı sabun gibi ürünler üretmektedir.