Dolar $
32.26
%-0.02 -0
Euro €
35.05
%-0.32 -0.11
Sterlin £
40.86
%-0.34 -0.14
Çeyrek Altın
4026.45
%0.06 2.4
SON DAKİKA
Ahmet Muammer GÜNGÖR | Teknoloji Perşembe 02 Mayıs 2024 20:38

ATP CHİNA, 1.500'ÜN ÜZERİNDE BURGER KİNG RESTORANININ DİJİTAL DÖNÜŞÜM PROJESİNİ TAMAMLADI

ATP Teknoloji ve Yazılım A.Ş.'nin bağlı ortaklığı olan Tradesoft Shangai (ATP China), Çin'de bulunan 1.500'den fazla Burger King restoranı için 10 ay süren kapsamlı bir süreç mühendisliği gerçekleştirdi. Analiz, geliştirme, pilot uygulama ve yaygınlaştırma süreçlerini kapsayan bu çalışmayla dijital dönüşüm projesini tamamlayan ATP China, restoranların dijital altyapısını yenileyerek operasyonel verimliliği ve müşteri deneyimini önemli ölçüde artırdı.

ATP China, 1.500'ün üzerinde Burger King restoranının dijital dönüşüm projesini tamamladı

ATP China’nın dijital dönüşüm sürecinde kullandığı mikroservis mimarisi, sipariş işleme ve müşteri hizmetleri gibi çeşitli işlevleri tek bir platform üzerinden entegre etmeyi mümkün kılıyor. Platform, verimliliği artırırken sistemler arası entegrasyonu ve veri akışını optimize ediyor. Burger King'in Çin'deki tüm kanal siparişleri, yenilikçi ve esnek altyapı sayesinde sorunsuz bir şekilde işlenirken, aynı zamanda müşteri sadakatini artırma ve marka değerini güçlendirme çabalarına da destek veriyor. Gerçek zamanlı veri analizi özelliği ile restoran yöneticileri, müşteri tercihleri ve davranışları hakkında detaylı bilgilere erişebiliyor, menü ve hizmetlerini daha iyi bir şekilde kişiselleştirebiliyorlar. ATP China, BT iş ortağı olarak yalnızca bir süreç mühendisliği ve dijital dönüşüm projeleri gerçekleştirmekle kalmayıp, hızla değişen pazar koşullarında Burger King'in rekabet avantajını sürdürmesine olanak tanıyor.

Projenin başarısında, ATP China’nın yerel pazarın ihtiyaçlarını ve özelliklerini iyi anlaması ve bu bilgiyi teknolojik çözümlere entegre edebilmesinin önemini vurgulayan ATP China CEO’su Onur Yavuz, “Teknoloji ve inovasyon alanındaki dikey uzmanlığımız ve yerel pazar dinamiklerine uyum sağlama yeteneğimizle Çin'deki Burger King restoranlarının dijital dönüşüm projelerini başarıyla gerçekleştirerek, müşteri deneyimini iyileştirmenin yanı sıra operasyonel verimlilikte  de önemli bir artış sağladık. Mikroservis mimarimiz ve çok fonksiyonlu sistemlerimizin gücünden yararlandığımız projede, AliPay ve WeChat gibi super-app platformları üzerinde geliştirdiğimiz dijital kanallar ile bir milyarın üzerinde Çinli müşteriye erişim imkanı sağladık. Bu platformların ödeme sistemleri ile yapılan entegrasyon, müşterilerin ödeme süreçlerini sorunsuz bir şekilde tamamlamalarını sağlayarak, kullanıcı deneyimini büyük ölçüde iyileştirdi. Çok fonksiyonlu sistemlerimiz ise, sipariş alma ve işlemeden müşteri hizmetlerine kadar her aşamada verimliliği ve etkinliği artıran bir yapı sundu. Gerçekleştirilen dijital dönüşümler, 

Burger King'in Çin'deki operasyon verimliliğini artırarak, markanın müşteri ihtiyaçlarına hızla yanıt verme kapasitesini güçlendirmekte. ATP China olarak gelecek dönemde de, sunduğumuz yenilikçi BT çözümlerimizle iş ortaklarımızın rekabet avantajını artırmaya ve pazar liderliğini sürdürmelerine destek olmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

 

ABONE OL

EN ÇOK OKUNANLAR