Advertisement
SON DAKİKA
Hibya Haber Ajansı | Yerel Yönetimler Cuma 02 Ağustos 2024 19:00

AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ VATANDAŞ MEMNUNİYET ANKETİ SONUÇLARI AÇIKLANDI

Afyonkarahisar Belediyesi 2025-2029 Stratejik Planı vatandaş memnuniyet anketinin sonuçları açıklandı.

Afyonkarahisar Belediyesi vatandaş memnuniyet anketi sonuçları açıklandı

Anket, Afyonkarahisar halkının belediye hizmetleri hakkındaki görüşlerini almak ve gelecekteki planlamalara yön vermek amacıyla yapıldı.

Afyonkarahisar Belediyesi, vatandaşlardan gelen bu  geri bildirimleri, 2025-2029 Stratejik Planı’nın oluşturulmasında rehber olarak kullanacak.

Belediye Başkanı Burcu Köksal, şeffaf ve toplumcu belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerine dikkat çekerek halkımızın görüşlerine önem verdiklerini dile getirdi. Başkan Burcu Köksal, vatandaşlarımızın talep, şikayet ve görüşlerini bu tür anketlerle almaya devam edeceklerini ifade etti.

Muhtarlık ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü Halkla İlişkiler Servisi tarafından 4 Haziran 2024 tarihinde 195 bin kişiye SMS yoluyla ulaşıldı. Ankete 4 bin 104 kişi katıldı. Ankete katılan vatandaşların yüzde 77’si (3 bin 160 kişi), Belediyenin sunduğu hizmetlerden memnun olduğunu belirtti. Belediye hizmetleri ve vatandaşlar arasındaki koordinasyonun yeterli olduğunu düşünenlerin oranı ise yüzde 69 (2 bin 824 kişi) olarak kaydedildi. Ayrıca, vatandaşların yüzde 72’si (2 bin 940 kişi), Belediye Başkanı Burcu Köksal’dan memnun olduklarını ifade etti.

Anket sonuçlarına göre, vatandaşların belediye hizmetlerini değerlendirirken en çok önem verdikleri kriterler şeffaflık, yeniliklere ve değişime açıklık, güvenilirlik ve dürüstlük şeklinde sıralandı.

Vatandaşların Afyonkarahisar Belediyesi çalışma kriterleri açısından değerlendirirken en başarılı buldukları alanlar; değişimi yönetebilme, sosyal duyarlılık, iş birliği yapabilme kabiliyeti, hizmet sunum hızı oldu.

Vatandaşların Belediyenin en başarılı hizmetlerini park ve bahçe hizmetleri, belediye tesisleri ve temizlik hizmetleri olarak değerlendirdi.

Ankete katılan vatandaşların yüzde 62’si (Bin 568 kişi), gelecekte daha fazla önem verilmesini istedikleri hizmet alanlarını da paylaştı. Trafik ve ulaşım hizmetleri, otopark sorunu, altyapı çalışmaları, kentsel dönüşüm ve imar ile mülteci sorunları en çok öne çıkan talepler arasında yer aldı.

ABONE OL