50 BİN ADEDİ AŞTI
Fransız otomotiv üreticisi Citroen'in yeni SUV modeli C5 Aircross, ocak ayında satışa çıktığı tarihten bu yana 50 bin satış adedine ulaşarak önemli bir ticari başarıya imza attı.

Yeni
C5 Aircross SUV söz konusu satış performansıyla yılın ilk yarısında markanın C3
ve C3 Aircross SUV modellerinin ardından en çok satış adedine ulaşan üçüncü
binek otomobil modeli oldu. Buna göre markanın SUV modelleri olan C3 Aircross
SUV ve C5 Aircross SUV, yılın ilk yarısında tüm dünyada gerçekleşen dört
Citroen satışından neredeyse birini temsil ediyor. Yeni araç, üretildiği
Fransa’da yılın ilk yarısında C-SUV segmentinin en çok satan ikinci modeli
olarak önemli bir başarıya imza atı.
Eylül'de
Türkiye’de
Aracın
söz konusu satış performansı markanın ticari başarına da katkı sağladı. Bu
satış performansının da katkısıyla birlikte marka markası, Avrupa’da (30 ülke)
yılın ilk yarısında en çok büyüyen markalardan birisi oldu. Yeni Citroën C5
Aircross SUV sadece heyecan uyandıran tasarımı ve sınıfının standartlarını
belirleyen konfor ve modülerlik seviyesiyle değil aynı zamanda gelişmiş 20
sürüş destek sistemi ve ayrıca zengin ürün çeşitliliğiyle de öne çıkıyor.
Satılan her iki yeni Citroën C5 Aircross SUV modelinden biri ürün gamının tepe
noktası olarak Shine donanım seviyesinde sipariş ediliyor. Araç eylül ayında Türkiye’de
satışa sunulacak.