19. ULUSLARARASI KOZMETİK, GÜZELLİK VE KUAFÖR FUARI – BEAUTYEURASİA KAPILARINI AÇTI
Türkiye ve Avrasya'nın önde gelen sektör ve iş birliği platformu 19. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı – BeautyEurasia, 12-14 Haziran 2024 tarihlerinde, İstanbul Fuar Merkezi'nde katılımcılarını ve ziyaretçilerini ağırlayacak.
Üç gün boyunca kozmetik, güzellik ve kişisel bakım sektörlerine kaliteli ve etkili bir fuar deneyimi sunacak olan BeautyEurasia, 19. yılında da katılımcı firmaları, ziyaretçi sayısı ve ödül töreni ile adından söz ettirmeye hazırlanıyor.
Dünyanın dört bir yanındaki üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini bir araya getiren BeautyEurasia bu yıl, VIP davetli alım heyeti programı kapsamında; Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 60 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturdu. Program ile katılımcılar, çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklık kurma imkânı bulacaklar. Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere yüzlerce yerli ve yabancı firma sektörün en önemli ticari platformlarından birisi olan BeautyEurasia’da yerini aldı.
Türk ekonomisinin lokomotif sektörleri için fuarlar düzenleyen ICA Eventstarafından düzenlenen BeautyEurasia, sektörün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin bu alanda uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Fuar; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik etkin ve verimli bir platform sunuyor.
BeautyEurasia’dan Türkiye’nin ihracatına önemli katkı
2024 yılının ilk çeyrek döneminde ihracatı 2023 yılının aynı dönemine göre yüzde 2,9 artan ve 668,7 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe, BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratacak. Türkiye’nin kozmetikte önemli bir üretim ülkesi olarak öne çıkması ve ilk çeyrek dönemde sektörde yaşanan ihracat artışıyla katılımcıların daha fazla dikkatini çeken fuarın, geçtiğimiz yıllara oranla ziyaretçi sayısında da artış gözlemleniyor.
BeautyEurasia Mükemmelik Ödülleri fuarın ikinci gününde katılımcılar ile buluşturulacak
Büyük bir ilgiyle beklenen fuar, 13 Haziran akşamında BeautyEurasia Mükemmelik Ödülleri’ne de ev sahipliği yapacak. İFM Ana Fuaye “İkili İş Görüşmeleri” alanında, özel bir kokteyl eşliğinde gerçekleşecek törende katılımcılar, stant tasarımı, ürün sergileme, ağırlama performansı kategorilerinde değerlendirilecek. İlgili kategorilerin yanı sıra ICA Events tarafından teşvik ödülü sunulacak kategoriler ise katılımcı operasyonunda örnek performans, ICA Connect kullanımında aktif profil, ortak pazarlama aktivitelerinde üstün etkileşim olarak açıklandı.
BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, açılışın ardından görüşlerini şöyle belirtti;
“BeautyEurasia’da katılımcılarımızla birlikte üç gün boyunca etkin ve verimli bir fuar deneyimi yaşayarak, geniş bir iş birliği ağı oluşturacak ve pazar potansiyelini keşfetme imkânı bulacağız. Geçen yıla oranla %30 daha büyük bir alanda düzenlediğimiz fuarımızda, sektörün başarısına sunduğumuz katkıyı daha da artıracağız. BeautyEurasia’da bu yıl, şirketlerin stratejilerini ve yeniliklerini gözlemlemelerine olanak sağlayarak, 600 milyon euroluk iş hacmi artırmayı ve sektör dinamiğinin hızlanmasına katkıda bulunmayı amaçlıyoruz. Fuarın ilk gününde gördüğümüz yoğun ilgiyle birlikte, BeautyEurasia’nın sektörün gelişimine ve ekonomiye katkı sağlamasından mutluluk duyuyoruz.”