SON DAKİKA
İŞ DÜNYASI Çarşamba 24 Temmuz 2019 11:44

PAZARLAMADA TREND ALARMI

e-ticaret platformu Trendyol, pazarlama sınırlarını farklı bir adımla aşarak offline mecraları da yeni online kanallarından biri haline getiriyor. Trendyol, son olarak outdoor'larda influencer'ların kendi ürettiği içerikleri kullandı.

Pazarlamada trend alarmı

Sokaklar, influencer’ların özgün içerikleriyle kaplanırken, bir fotoğraf karesinden daha fazlası olan içerikler çeşitli noktalarda şehir sakinleriyle buluştu . Trendyol, farklılaşan bu son kampanyasıyla beraber pazarlama iletişiminde en kilit noktanın her zaman insan olduğunun altını bir kez daha çizdi. İyi içerik üretmenin sosyal medyada her şeyden önemli olduğu bugünlerde, Trendyol influencer’ların ürettiği içerikleri, çizgi dışında bir reklam mecrasında yayınlayarak 10 şehirde, 5 bine yakın noktada milyonlarla buluşturdu.

E- ticarette yükselen trendlerin sıkı takipçisi ve inovatif yapısıyla da trendsetter olarak tüm dikkatleri üzerinde toplamaya devam eden Trendyol , sektör öncülüğüyle fark yaratan işbirlikleri ve projeleriyle pazarlamaya yepyeni soluklar getirmeyi sürdürüyor.