Dolar $
13,79
%0.34 0.05
Euro €
15,61
%0.43 0.07
Sterlin £
18,23
%-0.19 -0.03
Altın
789,77
%0.97 7.62
SON DAKİKA
Ellerine 1 cent dahi alamasınlar!

Ortada hiçbir şey yokken ve ekonomideki veriler istenilen seviyede seyrederken manipülasyon ölçeğinde yüksek, can atıcı bir döviz spekülasyonu yaşadık.

Pazartesi 29 Kasım 2021 00:00
Bağımsızlık ve ensede boza pişirme!

Türkiye 2013 yılından bu yana uygulanmaya çalışılan "düşük faiz politikası"na karşı olmadık muhalefetle karşılaştı. Ekonomik ve siyasi olarak neler oldu neler!

Cumartesi 27 Kasım 2021 02:40
Planlama… denetim… yaptırım!

"Vatandaşın geçimi giderek zorlaşıyor!" Bu ifadeyi bu yılın başında köşe yazımda kaleme almışım. O aylarda durum bugünkünden daha iyiydi…

Pazartesi 22 Kasım 2021 02:10
Artan fiyatlar ne kadar geçici?

Cümle âlemin enflasyon potasında kaynadığını belirten yazımıza devam ediyoruz...

Cumartesi 20 Kasım 2021 02:10
Cümle âlem enflasyon potasında

Tüm ülkelerde durum aynı. Parasal genişlemeyle birlikte ortaya çıkan ekonomik toparlanma yüksek enflasyon doğurdu. ABD'de Amerikan Kurtarma Planı, Avrupa'da parasal gevşeme, Çin'de bitmeyen devlet sübvansiyonları ekonomileri iyice ısındırdı. Bizde de öyle!

Pazartesi 15 Kasım 2021 02:50
Cari denge dengesini buldu

Merkez Bankası'nın (TCMB) belirlediği politika çizgisi, ödemeler dengesinin dengelenme yolunda hızla ilerlemesiyle daha net ortaya çıkıyor.

Cumartesi 13 Kasım 2021 02:45
Asgari ücret beklentiyi aşabilecek mi?

Asgari ücret bugünlerde en fazla konuşulan konular arasında ilk sırada. Diğer taraftan iş dünyası çalışanına yılbaşından itibaren vereceği maaşla ilgili bir belirsizlik ve tereddüt yaşarken emek tarafı ücretlerde yapılacak iyi bir artışın enflasyona karşı önemli korunak veya kalkan olacağı görüşünde.

Salı 09 Kasım 2021 02:55
Enflasyonda suçlu kim?

Görünüşte enflasyon; zayıf TL, gıda, enerji maliyetleri ve emtia fiyatları desteğinde yükseliyor. Kısa vadede ekonomiye yansıyan manzara bu. Peki temel faktörün pandemi ortamında ekonomide önce kapanmalar ve müteakiben açılmalar ile güçlü talebe karşı üretim ve tedarik zincirindeki sorunlar sebebiyle talebe yetişemeyen arz olduğunu bir kez daha hatırlatmaya gerek var mı, bilmem.

Pazartesi 08 Kasım 2021 02:30