SON DAKİKA
Hikaye anlatımı ile marka sadakati yaratmak

Bir gün, sıradan bir kahve zincirinin önünden geçerken içeriden gelen kahve kokusuna kapılıp içeri girdim.

Pazar 06 Nisan 2025 02:00
Bana yalan söyleme: Perakendede şeffaflık kazandırır mı?

Bir restorana gittiniz. Menüde "el yapımı burger" yazıyor. Sipariş verdiniz, lezzetini merak ediyorsunuz. Ama mutfağın kapısı aralık ve içeride donmuş köftelerin sıralandığını görüyorsunuz. O an ne hissedersiniz?

Pazar 30 Mart 2025 02:00
Perakendede güvenin parası geçer

Günümüz perakende dünyasında müşteriler artık yalnızca fiyat ve ürün kalitesine değil, markaların etik duruşuna da büyük önem veriyor. Şeffaflık ve güven, rekabet avantajı sağlayan unsurlar olmaktan çıkıp, müşteri sadakatini inşa eden temel taşlar haline geldi.

Pazar 23 Mart 2025 11:25
Kaynakların geleceği ve geri dönüşümün rolüGeleneksel ekonomik model olan "al, yap, at" yaklaşımı uz

Geleneksel ekonomik model olan "al, yap, at" yaklaşımı uzun yıllardır dünya ekonomisini şekillendiriyor. Ancak bu modelin sürdürülebilir olmadığı artık çok açık. Doğal kaynakların hızla tükenmesi, atık yönetimi sorunları ve çevresel tahribat, döngüsel ekonomiyi kaçınılmaz bir gereklilik haline getirdi.

Pazar 16 Mart 2025 02:00
Tüketicilerin sürdürülebilirlik beklentileri

Günümüzün hızla değişen pazarında, tüketiciler yalnızca ürünlerin kalitesine değil, aynı zamanda üretim süreçlerinin çevresel etkilerine de dikkat etmeye başladılar.

Pazar 09 Mart 2025 02:00
Perakendede yeşil dönüşüm

Dünya hızla sürdürülebilirlik odaklı bir dönüşüm geçiriyor ve perakende sektörü de bu değişimden en fazla etkilenen alanlardan biri.

Cumartesi 01 Mart 2025 02:00
Tüketici kararlarını şekillendiren kısa etkileşimler

Günümüzün dijital dünyasında tüketiciler, bir markayla ya da bir ürünle uzun uzun zaman geçirmek yerine kısa, etkili ve hızlı kararlar veriyor. Bu kararlar genellikle "mikro anlar" olarak adlandırılan, anlık etkileşimlerle şekilleniyor.

Pazar 23 Şubat 2025 02:00
Duygusal pazarlamanın satın alma sürecindeki önemi

Bir müşteri ile, gerçekten bağ kurmak istiyorsanız, ürününüzün ya da hizmetinizin teknik özelliklerinden öteye bakmanız gerekiyor.

Pazar 16 Şubat 2025 02:00