Dolar $
32.42
%-0.32 -0.1
Euro €
34.96
%-0.34 -0.12
Sterlin £
40.51
%-0.75 -0.3
Çeyrek Altın
4092.28
%0.61 24.65
SON DAKİKA
GÜNDEM Perşembe 16 Ocak 2020 02:40

OFİSİN KALBİ İSTANBUL'DA ATIYOR

Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. tarafından Tüm Kırtasiyeciler Derneği (TÜKİD) işbirliği ile TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece'de hazırlanan İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı, 19- 23 Şubat tarihlerinde kapılarını açacak.

Ofisin kalbi İstanbul'da atıyor

Üyeleri ile sektörün gelişimi yönünde öncü adımlar atan Tüm Kırtasiyeciler Derneği (TÜKİD) işbirliğiyle, Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. tarafından hazırlanan İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı, dünyanın en büyük fuarları arasında hızla yükselmeye ve uluslararası pazarlarda dikkat çekmeye devam ediyor. Özellikle Avrasya bölgesinin referans fuarı olması dolayısıyla cazibesini her geçen gün artıran fuar, bu sene katılımcı firma ve ziyaretçilerine önemli ticari fırsatlar sağlayacak. 

 

Rekor sayıda alım heyeti fuarda ağırlanacak

Başta Balkanlar, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türki Cumhuriyetler yanı sıra Avrupa’da yapılan tanıtım çalışmaları neticesinde 200’ün üzerinde VIP müşteri fuarda katılımcılarla ikili görüşmeler gerçekleştirecek. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü Ürün Güvenliği ve Piyasa Gözetimi Daire Başkanlığının çocuk sağlığını esas aldığı “Güvensiz Ürünlere Sıfır Tolerans” mottosuyla yaptığı denetimler ise ülke genelinde tüm hızıyla devam ediyor.  2020 yılının sektörel anlamda ilk buluşması olan Ofis ve Kırtasiye Fuarı’nı Ticaret Bakanlığı da yakından takip ediyor ve destekliyor. 

 

Pazarlama platformuna dönüştü

İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı’nda Türkiye'nin önde gelen markalarının yanı sıra, ülkelerinin öne çıkan firma ve markaları en son teknolojiye sahip yenilikçi ürünlerini sergileyecek. Birbirinden renkli etkinliklerin gerçekleştirileceği fuar süresince, kırtasiye sektörünün ulaştığı son nokta sergilenecek. Katılımcı firmalar açısından, pazarlama platformu olan ve çok önemli işbirliklerine olanak sağlayacak fuar, bu konumuyla Türk kırtasiye sektörünün gelişimine de katkı sunuyor. Fuar hem büyüklük, hem de ziyaretçi ve katılımcı bakımından dünya sıralamasında da her geçen yıl hızlı yükselişini sürdürüyor. 

   

“Kırtasiyede Güvensiz Ürüne Sıfır Tolerans”

Kanserojen, sağlığa zararlı, kalitesiz kırtasiye ürünlerine karşı adeta savaş veren kırtasiye sektörü bu sene fuarda sağlık konusuna odaklanacak. Geçtiğimiz yıl Antalya’da düzenlenen 10’uncu Kırtasiye Kurultayı’nda “Kırtasiyede Güvensiz Ürüne Sıfır Tolerans” çağrısında bulunan sektör temsilcileri, fuarda sağlıksız ürünlerin yarattığı tehlikeye dikkat çekecek. Kırtasiye, okul, ofis, yazı ve hobi malzemeleri ile ambalaj ve paketleme ürünleri, lisanslı ürünler ve oyuncaklar, trend tasarımlar ve en son teknoloji ürünlerin sergilendiği fuarda sağlıklı ve ayırt edici ürünler ön plana çıkacak. 

 

Sağlıklı ürünlerle fuarda görücüye çıkacak

Kırtasiye sektörü olarak güvensiz ürüne karşı hiçbir toleranslarının olmadığını hatırlatan TÜKİD Başkanı Mehmet Helvacıoğlu, “Sektör olarak geçtiğimiz dönemlerde başlattığımız güvensiz ürün ile mücadelemizi fuar aracılığıyla da bir kez daha göstereceğiz. Fuarda sergilediğimiz sağlıklı ürünler ile bu konudaki hassasiyetimizi bir kez daha göstermiş olacağız” diye sözlerine ekledi.

Fuar aracılığıyla sektör paydaşları açısından çok önemli işbirliklerin gündeme geleceğine değinen Mehmet Helvacıoğlu, konuya ilişkin şu açıklamada bulundu: 

 “Dünyanın dört bir yanından ve Türkiye’den sektör temsilcilerinin buluştuğu çok önemli bir platform olma özelliği taşıyan fuarımız, aynı zamanda sektörümüz açısından yeni ihracat kapılarını da aralayacak. Sektörümüzde ithalatın düşürülmesi ve ekonomiye sunduğumuz katma değerin artırılması noktasında çok önemli kazanımlar sağlayacak. En yeni teknolojiler kullanılarak üretilen ürünlerin sergileneceği fuara Türk firmaları damga vuracak.”

 

Ziyaretçi sayısında yüzde 35 artış bekleniyor

İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarı’nın katılımcı ülke ve firmalar, ziyaretçiler ve paydaşlar ile yaratılan yeni işbirlikleri açısından başarılarla dolu bir 3 yılı geride bıraktığını vurgulayan TÜYAP Genel Müdürü İlhan Ersözlü, “Bundan önceki 3 fuarda yurt içi ve yurt dışında soluksuz sürdürdüğümüz pazarlama çalışmaları aracılığıyla ziyaretçi sayısında yüzde 12’ye varan bir artış yaşadık. Yabancı ziyaretçi sayısı da yüzde 120’ye tırmandı. Bu sene fuarımıza Türkiye’den 30 ülkeden 300’ün üzerinde firma katılacak. Katılan firma sayısında da toplamda yüzde 53’lik bir artış sağlanan fuarda 15.000 profesyonel ziyaretçi bekliyoruz.” dedi.

ABONE OL